ביטוח חיים ובריאות

הרכיבו פוליסה בכמה צעדים פשוטים ואתם מבוטחים

להבטיח את המחר

הכירו את הפוליסות והאפשרויות השונות שישמרו על בריאותכם ויבטיחו לכם ולבני משפחתכם שגם בעתיד ובכל צרה שלא תבוא, תוכלו להמשיך ולקיים איכות חיים טובה

העתיד הוא, כידוע לכל, בלתי צפוי. אך אם תתכוננו מראש לכל מקרה שלא יהיה תוכלו להבטיח לכם ולבני המשפחה שלכם בטחון כלכלי טוב יותר. ביטוח הבריאות יעניק לכם כיסוי למגוון רחב של מצבים רפואיים, בדיקות וטיפולים ואף יספק לכם בטחון כלכלי לכל סיכון שעלול להתרחש.

 
לביטוח הבריאות בישראל שלושה מרכיבים:
  1. ביטוח בריאות ממלכתי – ביטוח המבוסס על צדק, שוויון ועזרה הדדית. בביטוח זה כל תושב בישראל זכאי להיות חבר באחת מקופות החולים על פי רצונו והוא מכסה סל של שירותים רפואיים בסיסיים. ביטוח הבריאות הממלכתי מתאים בעיקר לטיפול במחלות שגרתיות, לבדיקות, לחיסונים וכיוצא בזה.
  2. שב"ן – שירותי בריאות נוספים של קופות החולים – שירותים אלו ידועים בשמות כמו ״כללית מושלם״, ״מכבי שלי״, ״מאוחדת עדיף״ ו״לאומית עוד״. שירותי שב"ן ניתנים בתוספת תשלום ומעניקים מגוון שירותים רפואיים נוספים שאינם ניתנים במסגרת ביטוח הבריאות הממלכתי לרבות רפואת שיניים, בדיקות היריון, בדיקות תקופתיות ועוד. הכיסוי שניתן על ידי ביטוח בריאות ממלכתי ושירותי השב"ן לא בהכריח מכסה את כל הצרכים הרפואיים שלנו היום או את הצרכים הרפואיים שאנו עלולים להזדקק להם בעתיד.
  3. ביטוח בריאות פרטי – זהו חוזה שנחתם בין המבוטח לחברות הביטוח ומעניק מגוון של כיסויים ביטוחיים ופתרונות למצבים רפואיים קשים כגון ניתוחים בחו"ל, השתלות בחו"ל, תרופות שאינן בסל הבריאות, כיסויים אשר אינם מכוסים או מכוסים באופן חלקי במסגרת השב"ן או בחוק הבריאות הממלכתי. עיקרי הכיסוי הביטוחי הם: ניתוחים בארץ ובחו"ל, השתלות, תרופות שאינן מכוסות בסל הבריאות הממלכתי, מחלות קשות, סיעוד, אמצעים טכנולוגים מתקדמים ועוד.

בביטוח בריאות פרטי אתם קובעים את סל הבריאות שלכם ושל משפחתכם. ביטוח בריאות מאפשר לכם להתמודד עם מצבי מחלה או צורך בריאותי ברגע האמת ומעמד לרשותכם את האמצעים לקבלת הטיפול הנחוץ במהירות ועל ידי הרופאים הטובים בארץ ובעולם.

 
סוכנות אודי דגן כאן עבורכם
אם חלילה קורה משהו נדאג לכם מרגע הפניה ועד לרגע שהטיפול נסגר. נציגי השירות שלנו מעניקים שירות מול חברות הביטוח, במטרה למקסם את הזכאות שלכם. עם אודי דגן אתם יודעים שיש על מי לסמוך. לאורך כל הדרך אנחנו כן בשבילכם, במרחק קליק אחד בלבד.
לקבלת הצעה

ביטוח חיים

כל עוד אתם עובדים ומתפרנסים, אתם מבטיחים גם ליקירכם התלויים בפרנסתכם ביטחון כלכלי. אך מה יקרה אם חלילה מקרה מוות יותיר את בני משפחתכם שלכם ללא מקור הכנסה? בדיוק לשם כך נועדה פוליסת ביטוח החיים. פוליסת ביטוח זו מספקת פיצוי כספי אם בתשלום אחד או בקצבה חודשית בסכומים שונים על פי תנאי הפוליסה. לא בכדי מכונה פוליסה זו פוליסת "ריסק" שכן משמעותה היא תשלום כיסוי כספי לסיכונים השונים, והיא מבטיחה שאם חלילה קורה אסון יהיה לבני משפחתכם בסיס כלכלי שיבטיח שמירה על רמת החיים.

ביטוח חיים הוא הסכם של מבוטח עם חברת הביטוח שמבטיחה במקרה של מוות או אובדן כושר עבודה, המוטבים יקבלו סכום כסף חד פעמי או קצבה חודשית וזאת כדי לשמור על רמת הכנסה שלהם. כאשר יש ילדים, בני זוג או כל אדם שתלוי בפרנסתך מומלץ לרכוש ביטוח זה.

 
סוגי ביטוח חיים:
  1. ביטוח חיים במקרה מוות
  2. ביטוח חיים במקרה של אובדן כושר עבודה ונכות
  3. ביטוח מקרה מוות בתאונה הוא ביטוח חיים במסגרתו מקבלים פיצוי כספי רק במקרה הפרטי של מוות בתאונה
  4. ביטוח חיים פנסיוני הינו חיסכון לפרישה שמתווסף בנוסף לביטוח חיים ואובדן כושר עבודה, את החיסכון מקבלים לאחר יציאה לגמלאות והיא מותנת אם יש ברשותך פנסיה מינימלית לפי הגדרת האוצר.
  5. ביטוח חיים למשכנתא שהבנק מחייב אם יקרה משהו ללווים.
 
קריטריונים המשפיעים על התשלום החודשי:

התשלום לחברת הביטוח נקבע על פי חישובים המשקללים את רמת הסיכון שלך. ככל שהסיכון גבוה כך התשלום גבוה יותר.

מגדר – נשים חיות יותר ולכן הסיכון של גברים גבוה יותר

מצב בריאות מעודכן – מבוטח בעל עבר ביטוחי עם מחלות בעל סיכון גבוה יותר לחלות.

עישון – כידוע עישון פוגע בבריאות ולכן מבוטח מעשן משלם יותר.

משקל – מבוטחים עם משקל עודף/חוסר משמעותית ישלמו יותר

 

ביטוחים נוספים

ביטוח אופנועים
ביטוח אופנועים
להצעה ורכישה מיידית
ביטוח רכב
ביטוח רכב
להצעה ורכישה מיידית
ביטוח עסק
ביטוח עסק
להצעה ורכישה מיידית
ביטוח דירה
ביטוח דירה
להצעה ורכישה מיידית
ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח נסיעות לחו"ל
להצעה ורכישה מיידית
ביטוח אופניים וקורקינטים
ביטוח אופניים וקורקינטים
להצעה ורכישה מיידית
סוכנות אודי דגן כאן עבורכם
אם חלילה קורה משהו נדאג לכם מרגע הפניה ועד לרגע שהטיפול נסגר. נציגי השירות שלנו מעניקים שירות מול חברות הביטוח, במטרה למקסם את הזכאות שלכם. עם אודי דגן אתם יודעים שיש על מי לסמוך. לאורך כל הדרך אנחנו כן בשבילכם, במרחק קליק אחד בלבד.
לקבלת הצעה

כתבות שיכולות לעניין אותך

במציאות מאתגרת ורצופת סיכונים - רכישת פוליסת ביטוח בריאות עשויה לאפשר לכם ולבני משפחתכם להיות מוכנים מול כל תרחיש
לכל אחד מאיתנו יש צרכים שונים, אנו חווים את העולם ואת חיינו באופן שהכי מתאים עבורנו.
ספורט נחשב בדרך כלל לבריא וכל אימון גופני מחייב עבודה אינטנסיבית על מנת להגיע לתוצאות הרצויות. ברור למה חלק טבעי והגיוני מהאימון הוא כאבי שרירים תפוסים ומתיחות, אולם כאשר מדובר בפציעת ספורט אמיתית זה כבר חריג שעלול לקרות בגלל סיבות שונות: רשלנות המתאמן עצמו, המאמן או בעיה בגלל ליקויים במתקן לא מתאים או לא תקין. למרות שכל מכון כושר חייב בביטוח אחריות מקצועית וביטוח צד ג' בגלל תאונות שונות, רצוי שמאמני כושר ומדריכי כושר שעובדים באופן פרטי ידאגו לעצמם. זה המקום להמליץ לכם לבדוק גם את הכיסוי הביטוחי שלכם במסגרת חוזה ההעסקה שלכם עם מכון הכושר, העמותה או הגוף שמעסיק אתכם כעצמאים או שכירים.
ביטוח חבות מעבידים – המדריך למעסיקי עובדים
ישראל ידועה כאומת יזמות ולפי נתונים רשמיים נפתחים בכל שנה אלפי עסקים ועוד אלפי עצמאים מצטרפים לשוק התעסוקה בתחומים רבים ומגוונים. השגשוג מתבטא גם בענף השכרת משרדים ופתיחת עסקים באזורי מסחר שונים. העסקים שונים זה מזה אולם מה שמשותף לכולם הוא שהם חייבים להבטיח את עצמם מפני הפסדים ואובדן הכנסה הנגרמים מנזקים לעסק ולמשרד. חשוב לדעת שלא לוקחים סיכון ולכן ביטוח משרדים עושים מיד כשיודעים שעומדים לשכור משרד חדש או לקנות אותו. כמו שלא נכנסים לרכב בלי ביטוח כך גם לא מתחילים לעבוד במשרד לפני שמבטחים אותו. עם חתימת החוזה יש לפנות לחברת הביטוח כדי לבטח את המשרד מהרגע הראשון.