ביטוח כלים תפעוליים

הרכיבו פוליסה בכמה צעדים פשוטים ואתם מבוטחים

ביטוח רכבים תפעוליים כמו: מיולים ורייזרים, יגן עליכם בעת השימוש בכלי רכב תפעוליים לעבודה או בעת שימוש ברכבי שטח לפנאי. במקרה של תאונה אתם עשויים לעמוד בהוצאות כבדות מכיוון שהנזק לרכוש יכול להיות כבד.

חשוב להבין כי רכיבה ללא ביטוח חובה, מהווה עבירה פלילית לכל דבר ועניין.

ועדיין, גם היום לא מעט בעלי מיולים ורייזרים, טרקטורונים ושאר רכבים תפעוליים, בוחרים לסמוך על מזלם הטוב וממשיכים לרכב ללא ביטוח. אבל כמו שאתם בטח יודעים, יד הגורל לא תמיד מיטיבה עם הרוכבים.

 

ממה תהיו מוגנים?

  • נזקי גוף שנגרמו לנהג ונוסעי הרכב.
  • נזקים להולכי רגל שנפגעו כתוצאה מכך.
  • ביטוח צד ג'.

למי זה מתאים? מיולים, רייזרים, כלי רכב מיוחדים כגון מלגזות, טרקטורים, כלי צמ"ה, כלים תפעוליים, נגררים ונתמכים ועוד.

כעת הבחירה בידיכם: להמשיך לרכוב ולסכן את עתידכם, או לאפשר למומחים של Touch להתאים לכם את הפוליסה המתאימה והמשתלמת ביותר ובזמן הקצר ביותר. אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם כאן ואנשי המקצוע של Touch ישובו אליכם בהקדם עם כל הפרטים.

 

ביטוחים נוספים

ביטוח אופנועים
ביטוח אופנועים
להצעה ורכישה מיידית
ביטוח רכב
ביטוח רכב
להצעה ורכישה מיידית
ביטוח עסק
ביטוח עסק
להצעה ורכישה מיידית
ביטוח דירה
ביטוח דירה
להצעה ורכישה מיידית
ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח נסיעות לחו"ל
להצעה ורכישה מיידית
ביטוח אופניים וקורקינטים
ביטוח אופניים וקורקינטים
להצעה ורכישה מיידית
סוכנות אודי דגן כאן עבורכם
אם חלילה קורה משהו נדאג לכם מרגע הפניה ועד לרגע שהטיפול נסגר. נציגי השירות שלנו מעניקים שירות מול חברות הביטוח, במטרה למקסם את הזכאות שלכם. עם אודי דגן אתם יודעים שיש על מי לסמוך. לאורך כל הדרך אנחנו כן בשבילכם, במרחק קליק אחד בלבד.
לקבלת הצעה

כתבות שיכולות לעניין אותך

שגשוג כלכלי וביטחון תעסוקתי ניכרים בדרך כלל לפי רמת הפעילות במשק, באתרי סחר ובנייה, בנמלי היבוא והיצוא ובמרלוגים למיניהם. המשותף לכולם הוא השימוש בציוד מכני כבד מסוגים שונים כדי לעשות את המוטל עליהם וכדי לבנות, לשנע, להניף, להטעין ולפרוק. כלי עבודה זקוקים לרישיון ולביטוח בדיוק כמו כלי רכב אחרים ובמקרה זה הביטוח שלהם כולל גם את תוצאות העבודה שהם נועדו לבצע, כולל נזקי רכוש וגוף שעלולים להיגרם מהם. להלן הדגשים שמיועדים להבנת הביטוח ועד כמה חשוב לבנות את הפוליסה בצורה נכונה.
הטוב ביותר, לחבר הכי טוב
לכל אחד מאיתנו יש צרכים שונים, אנו חווים את העולם ואת חיינו באופן שהכי מתאים עבורנו.
רפואה אלטרנטיבית כבר מזמן נחשבת למקובלת גם אצל אנשי המקצוע הקונבנציונליים, כך שהנעזרים בטיפולי רפואה משלימה באים למטפלים האלטרנטיביים בידיעה ברורה שמדובר בטיפול רפואי לכל דבר. מבחינתם ומבחינת המדינה והחוק, למרות השוני בגישות הרי שעדיין הם נחשבים למטופלים והמטפלים חייבים בהכשרה מקצועית והסמכה לטיפול. ההבדלים בין סוגי הטיפול ובין מסלולי ההכשרה מתבטאים גם בפוליסות ביטוח אחריות מקצועית שהם מחויבים בו. להלן מידע מועיל לכל מי שרוצה לדעת יותר על ביטוח אחריות מקצועית למטפלים אלטרנטיביים כמוהו.